Faszerowane patisony

Faszerowany patison
Faszerowany patison
Lato w pełni i wszystko to, czym raczą nas ogródki lub pobliskie stragany smakuje idealnie. Pyszne dojrzewające w słońcu owoce i warzywa to jest to. Jeśli macie taką możliwość to wybierajcie nasze rodzime:)
Dziś szybki i pyszny sposób na obiad - faszerowane patisony wg przepisu mojego męża. Jedno z nielicznych dań, w których zjadamy całość - razem z miską, w której jest podane:)
Smacznego i miłej niedzieli:)





Przepis na faszerowane patisony




Składniki:


  • 1 pierś z kurczaka, 
  • 1 cebula,
  • 1 papryka czerwona,
  • 5 pomidorów,
  • puszka kukurydzy,
  • puszka czerwonej fasoli,
  • 2 łyżeczki przecieru pomidorowego,
  • rozmaryn,
  • tymianek,
  • sól i pieprz do smaku,
  • kilka średniej wielkości patisonów.

Wykonanie:


Pierś z kurczaka pokroiłam w kostkę i podsmażyłam na patelni a następnie wrzuciłam do garnka. Pokrojoną cebulę i paprykę również poddusiłam na patelni i wrzuciłam do kurczaka. Na końcu na patelni podsmażyłam pokrojone w kawałki pomidory z dodatkiem rozmarynu i tymianku. Wszystko dokładnie wymieszałam w garnku i wrzuciłam kukurydzę i fasolę. Dodałam soli i pieprzu do smaku. Tak przygotowanym farszem wypełniłam wydrążone patisony.
Jeśli używacie młodych patisonów to spokojnie możecie do farszu dodać również wydrążone wnętrza:)
Całość zapiekałam w piekarniku około 30-40 minut.
Najlepiej smakują na gorąco od razu po przygotowaniu.
Smacznego:)
Faszerowany patison
Faszerowany patison
Faszerowany patison
Faszerowany patison
Faszerowany patison
Faszerowany patison
Faszerowany patison
Faszerowane patisony po upieczeniu
Faszerowane patisony po upieczeniu

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...