Sałatka warstwowa

Sałatka warstwowa
Sałatka warstwowa
Odkąd pierwszy raz spróbowałam tej sałatki stała się jedną z moich ulubionych. Banalnie prosta w wykonaniu, smaczna i co najważniejsze nie trzeba jej doprawiać:) Zawsze się udaje i można ją przygotować na wiele okazji, jak też zupełnie bez okazji ot tak...:)








Przepis na sałatkę warstwową:


Składniki:


  • 1 słoik selera,
  • 1 puszka kukurydzy,
  • 1 puszka ananasa,
  • 1 por,
  • 5 jajek,
  • 2 łyżki majonezu.

Wykonanie:


Seler dokładnie odcisnęłam z zalewy na sicie i wyłożyłam na dno miski. Następnie  wsypałam puszkę kukurydzy. Kolejną warstwę stanowi pokrojony w kawałki ananas. Na to wyłożyłam pokrojone w kostkę jajka, a następnie pokrojoną w drobniutkie kawałki białą część z pora. Na wierzchu rozsmarowałam dwie łyżki majonezu i całość włożyłam do lodówki.
Sałatkę najlepiej przygotować wieczorem i zostawić na noc w lodówce. Przed podaniem trzeba ją tylko wymieszać i gotowe:)
Jeśli chcecie to kolejną warstwą może być np. starty żółty ser, lub szynka pokrojona w kostkę.
Smacznego:)

Sałatka warstwowa
Sałatka warstwowa

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...