Gołąbki

Gołąbki
Gołąbki
Dziś przepis na gołąbki w trochę innej wersji. Nie wiem jak u Was, ale u mnie w domu zawsze gościły takie standardowe, zawijane w liściach kapusty. Gościły do czasu...odkrycia smaku gołąbków Cioci Kazi:) Kapusta też się w nich pojawia, ale w trochę innej wersji. Liście są siekane i wrzucane do farszu:)
Danie świetnie nadaje się na rodzinną imprezę i świetnie smakuje w większym gronie:)

 


Przepis na gołąbki:


Składniki:

  • 1/2 kg mięsa mielonego,
  • 6 łyżek suchego ryżu,
  • 3 łyżki kaszy manny,
  • 3 jajka,
  • 1/2 kg białej kapusty,
  • sól i pieprz do smaku,
sos:
  • 1 l wody,
  • 3 łyżki orzecieru pomidorowego,
  • 2 ząbki czosnku,

  • bułka tarta do obtoczenia,
  • olej do podsmażenia,
  • kilka liści kapusty

Wykonanie:


Kapustę starłam na tarce jarzynowej. Wszystkie składniki wymieszałam i uformowałam kulki. Obtoczyłam je w bułce tartej i podsmażyłam na tłuszczu.
Na spód garnka wyłożyłam liście i ułożyłam podsmażone gołąbki. Całość zalałam sosem i gotowałam na malutkim ogniu przez godzinę.
Smacznego:)

Gołąbki
Gołąbki

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...