Ciasteczka ze stewią i daktylami


Ciasteczko ze stewią i daktylami
Ciasteczko ze stewią i daktylami
Dziś coś na słodko:) Przygotowałam ciasteczka, których koniecznie musicie spróbować. Przepis idealnie przypadnie do gustu tym, którzy dbają o linię, ale również tym którzy są odwiecznymi łasuchami:) Zamiast wcinać puste kalorie, które na chwilę dodają energii skuście się na ciasteczka ze stewią. To cudowna roślina, która jest naturalnym słodzikiem i nie ma przy tym żadnych kalorii. Więcej na temat jej właściwości możecie poczytać na stronie tutaj.
Przygotowanie ciasteczek zajmuje dosłownie chwilę a cudowny aromat, który unosi się w kuchni jest idealnym antydepresantem jesiennym:)


Przepis na ciasteczka ze stewią i daktylami


Składniki:

  • 1 kostka margaryny,
  • 1 szklanka płatków owsianych górskich,
  • 2 jajka,
  • 1 szklanka mąki żytniej,
  • 1 szklanka łuskanego słonecznika,
  • 200 dag posiekanych daktyli,
  • 2 łyżki kakao,
  • aromat pomarańczowy,
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia.
  • 1 czubata łyżka stewi.
Wykonanie:

Margarynę zmiksowałam z dwoma jajkami i dodałam mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia. Całość dokładnie miksowałam przez ok 1 minutę. Następnie wsypałam resztę składników i całość dokładnie wymieszałam ręką do momentu powstania jednolitej masy. Z ciasta formowałam małe, płaskie ciasteczka i układałam w blaszce na papierze do pieczenia. Ciasteczka piekłam przez ok 15 minut w piekarniku nagrzanym do 150 °C.
Smacznego:)
Posiekane daktyle
Posiekane daktyle
Ziarna słonecznika
Ziarna słonecznika

Ciastko przed pieczeniem
Ciastko przed pieczeniem
Ciastko ze stevią i daktylami po upieczeniu
Ciastko ze stewią i daktylami po upieczeniu

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...