Indyk ze szparagami

Indyk ze szparagami
Indyk ze szparagami
Sezon szparagowy powoli dobiega do końca, więc warto wykorzystać okazję na kupienie tego przysmaku na lokalnych straganach. Dziś propozycja na banalnie proste danie, które z łatwością możecie przygotować na szybko po pracy. Idealny sposób na zaskoczenie bliskich i znajomych prostą potrawą, która uda się na pewno każdemu:)


 

 

 

Przepis na indyka ze szparagami


 

Składniki:


  • 4 plastry piersi z indyka,
  • pęczek białych szparagów,
  • 2 ząbki czosnku,
  • 150 ml sosu pomidorowego (można użyć świeżych pomidorów)
  • kilka liści świeżej bazyli,
  • sól i pieprz do smaku.

 

Wykonanie:


Pierś z indyka usmażyłam na patelni z obu stron. Posypałam delikatnie solą i pieprzem.
W międzyczasie do gotującej się wody z odrobiną soli i cukru wrzuciłam obrane i pokrojone w kawałki szparagi. Podgotowałam je przez około 5 minut i odcedziłam.
Na patelni podgrzałam sos pomidorowy, dorzuciłam posiekane ząbki czosnku i porwane listki bazylii. Całość doprawiłam solą i pieprzem i jeszcze przez chwilę poddusiłam. 
Indyka ułożyłam na talerzu w towarzystwie szparagów i sosu pomidorowego (Coraz częściej w menu restauracji gości to cudowne słowo " w towarzystwie" - tak aby żaden ze składników nie czuł się samotny. Trio na moim talerzu okazało się wyborowym towarzystwem:)
Smacznego:)

Indyk ze szparagami
Indyk ze szparagami
Indyk ze szparagami
Indyk ze szparagami

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...